NYTT



Köpte också ett pat svarta korta shorts eftersom mina svarta  är ganska slitna i färgen såå kändes det fräsht med ett par nya  och sköna var dem också :D  fickor fram och bak, gillas :)  (kanske inte världens bästa bild menmen)

Fick syn  på denna super snygga sommar klänningen ;)  den är halv genomskinlig och jag kom direkt att tänka på mina svarta höga  fest skor ,när jag såg klänningen och tänkte att den kommer vara supersnygg till skorna ;)  hehe



Det hade även kommit in lite nya hårproduktetr, för skandinaviskt torrt hår, så jag blev  nyfiken på om det fungerar, det är som ett balsam man ska spraya i håret efter man har duschat men det ska inte sköljas ur .. Jag sprayade i det igår för första gången såå vi får se om det fungerar.. Men håret fick iaf en härligt fräsch doft när jag hade sprayat i  det och det doftade så iaf halva dan idag oxå :D såå plus för det  och mitt hår var inte lika torrt idag :) menmen får se om det fungerar i längden . Värt att testa :)

ghjkl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0