Nyhet



Ny kategori har nu tillkommit på bloggen- Jag tipsar ..

För er tycker sallad är tråkigt såå kan jag säga att den är vad man gör den till precis som mycket annat :)
 Om man vill vara nyttig då är det bra att äta sallad men  mång tycker att en sallad är tråkig.
För att göra en nyttig sallad roligare  så kan man ha sallad, tomat, gruka  som dem flesta  brukar ha i men mitt tips är att lägga till andra frukter och nötter som man tycker om .  Ett exempel som jag tycker om är:
Sallad, tomat, kiwi, ananas, valnötter.  Men om man inte tycker om valnötter kan man ha andra nötter i solfrön är oxå ett tips man kan ha i en sallad.. Även andra frukter är tilllåtna det är bara fantasin som sätter stop ;)
Om man nu fortfarande tycker detta låter tråkigt då kan man faktiskt  välja något gott bröd till , kanske några steka bacon skivor att ha till eller bara en liten bit med grillad kyckligfile´ (:

ghjkl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0