City ..






Såå blev naglarna :) vad tycks ? det blev dock inte riktigt som jag hade tänkt mig men blev rätt nöjd ändå. Hade precis landat i lilla city och efter en stund ringer dom och säger att hon jag skulle göra naglarna  hos var sjuk,  lite dåligt kunde ha ringt lite tidigare och meddelat  men  iofs fick hon reda på det på morgonen men ändå..  Men jag måste ändå ge credit för jag lyckades få samma tid (och samma dag) in fixad så det löste sig iaf :D såå stjärna i kanten för det .



När jag köper hårfärg  såå köper jag alltid detta märket för det är det bästa , inget av dem andra jag har provat än så länge har fungerat speciellt bra(fast det finns ju en hel djungel med olika märken såå) , men nu råkade det blir lite fail som måste fixas till , men så kan det alltid bli vilket märke man än använder :)




Blev även  lite Parfym och hårspray inköpt ett måste ;)  det var helt slut ju..

 

Lite smink oxå , behöves fyllas på ;) bara det som var nödvändigt inhandlades idag ;)


Blev faktiskt ett inpuls köp i väntan på min tid till att fixa naglarna ,  urringad lite halvgenomskinlig tight men ändå inte , känns lite som silke , jätte snygg på  och riktigt skön är den oxå ;)


ghjkl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0