;)<3




Söndag 20/3 :   ja som vanligt va de ngn som sov rätt länge ;) hehe  men det blev sent dagen innan såå ..   När vi völ gick upp allihopa så städade vi undan i "S" lägenhet , chilla, snacka sen stack vi och handlade mat ,"S" var  värsta kocken  han lagade pommes med fläskfilé med en dödligt go sås  det var  mögelost  bla i , låter inte gott men var supergod och jag som inte gillar mögelost annars .. sen drog jag och "D" hem till honom och duschade , fy va ofräsch man kände sig liksom  , festat och såå .. det var nice att duscha sen  drog "S" till oss för vi tyckte de var hans tur nu ;) hehe  dom två alltså  man kan inte ha annat än riktigt kul med dom två jag typ  bara skrattar åt dem  ;) hehehe .... Sent på kvällen när "S" drog hem så käkade jag och "D" lite och kolla på film , det blev en riktigt mysig söndagskväll <3 och jag som inte gillar söndagar annars ..


Tycker om "D" riktigt  mkt <3<3<3<3



ghjkl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0