hehe

blablablablabla.
typ så mycket har jag och säga egentligen.
Nä. men jag tänkte att eftersom att Tina har så lite tid..
& eftersom att jag är världens bästa människa så kunde jag faktiskt se till och slänga in ett inlägg så ni har något att läsa, inte för att det är intressant och läsa men vissa har kanske lika lite som jag att göra idag & drf är detta ett sorts tidfördriv kanske?

MEN. jag tänker inte säga vem jag är, utan det får bli en hemlis? Så kanske jag kan skämma ut mig sj lite? Ir?
IAF!

Jag heter ******* & är 18 år! 19 om två dagar faktiskt! dvs på söndag (:
bor i hässlehåla i skåne, typ skånes centrum!? där alla hänger! ehm nej skämt och sido. Jag är världens bästa om jag nt redan sagt det? & jag älskar Tina väldigt mycket!

Som ni ser här till höger om texten så är det en fin bild på något grajsimojs tjaa... ni ser väl själva vad det är? Jag är mycket för foto! Älskar att leka i ps! ps= photoshop! Men sånt som också är roligt eller ja rättaresagt har jag lärt mig tycka det är roligt nu är att leka bland koder! Så ni kanske förstår vem som sliter mest på denna blogg.. HMMM.. haha nä men nu blev detta vääääldigt mycket att läsa och inget intressant. Men jag lovar att om jag någonsin kommer på ngt intressant så låter jag er veta först! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

sv: grodor är små och förtärliga ;)

2011-01-08 @ 03:26:47
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Louise

Tina jag har inte hört av dig på hur länge som helst:O kommer du på mias fest? fyller du 19 nu?:O du e väl 91:a? puss

2011-01-11 @ 21:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0