Svar på tal
















Nu är det såhär att jag äter inget godis, chips, choklad bakelser , bullar elller ngt av vad onyttigt heter.... Jag dricker  inte heller cola eller saft endast  te, citronvatten som gäller och ibland latte eller svart kaffe (men inte ofta)  jag äter heller aldrig på MC,  det enda jag tog på MC  den morgonen var  en bagel till frukost eftersom frukosten hemma inte var god. Thats all...  Dessutom är jag ute hela dagarna och rör mig.. Jag skriver inte allt här i bloggen om  vad jag pysslar med , men den som tror jag sitter inne och inte rör mig har helt fel tvärtom jag är ute hela dagarna och rör på mig en massa bara för att jag inte är ute och springer just nu  .... Det är faktiskt inte så lätt att gå promenad med hunden när det är isgata överallt .. Btw såå har jag gått ner  i vikt sen jag började med detta ....



ghjkl





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0