Morning !




God morgon ! Precis käkat frukost ;)  det blev citron/yogurt te med  tunnbörd till frukost ;)
Jahja vaknade senare än tänkt idag, inte braa.. Det innebär att jag är trött just nu och bara vill gå och lägga mig igen . Men har saker to do, like always.. Vi får se vad dagen har att bjuda på idag ;) hehe
Tror nog det blir en runda att städa oxå , kuul ! noot, men det måste oxå göras.

Kanske ta en runda med hunden ? hmm ,får se om jag orkar det ;)  men hade ju vatt bra såå man går ner ngt ;) hehe

Liiiite besviken hittade en assnygg klänning tro fan att den är slut :O  hatar sånt, när jag väl hittade ngt snyggt dessutom.... Hoppas mitt nya bankkort kommer snart .

Cash incoming tomorrow ! :D gott snack :)

- I don´t get it ?

*????????*



ghjkl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0