Inte som alla andra



Jag hatar att va precis som alla andra,därför är jag inte det heller :)
I´m wild N' crazy  girl och jag kör mitt eget race ;)

Livet är för kort för att inte våga ha kul, göra bort sig och bara vara crazy ..

Det är mkt som händer i mitt liv som inte kommer med i bloggen , som tex hemlige  "D"
vem är han egentligen? osv ;) ....

(jag vet att jag har varit dåligt på att uppdatera på sistone men det har varit fullt upp med crazy stuff ;) Ska försöka bli bättre! )
- Uppdatering från helgen kommer :)


*Sitter i min säng och saknar hemlige "D"*



Hoppas ni har haft en bra helg för det har jag ;) <3


Puss !

ghjkl

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh vad perfekta bröst du har! AVIS

2011-02-13 @ 17:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0