IKEA



Jaha  det första vi gjorde när vi kom till IKEA  var att äta, hahha :P  men ajja  det här var iaf min mat :)
Faktikt  helt okey !  men det kunde ha varit lite mer varmare den var bara  varmljummen typ..


Dem hade lite  efterrätter oxå ;) men ja   jag tog dock ingen efterrätt , måste hålla sig  i form ju ;) hehe


Lite mer efterätter ;)  dem hade flera stycken bakelser, kakor  att välja på :) men som sagt jag var nyttig;)


Btw jag hade svårt att fång lilla Flisan på kort  för hon ville inte riktigt var med , såå hon tyckte att nalle skulle va med kort istället , hahaha  så rolig hon är :P  men  som ni såg innan lyckades jag fånga ett kort på henne iaf ;) ^^

ghjkl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0