Helgens spex ;)



I fre  blev det Bagels och latte till frukost  på MC ;)  för uerk va de va äckligt med  mackan hemma som ja åt såå jag slängde sen  å  tog bussen intill stan och  käkde frukosten där ist , mkt godare hehe.. (skulle iaf intill stan så)  sen  på em  blev det banken(igen)  för att fixa nytt bankkort(hoppa på att kortet kommer nu iveckan).. för tänkte  shoppa lite poå nätet;) hittar ju  inget snyggt istan såå vad gör man inte ;)   åå så passade jag på att hitta en present till min polare kex som  har fyllt år ;)  äntligen hittade jag ngt vettigt , hoppas hon likes it oxå ;)

På kvällen blev det  "D"-time<3-  what can I say?Crazy like we are ;) hehe and I just loove it !<3


Det blev "D"-time igår(lördes) oxå :D - sötnos ! <3 *saknar "D"* <3

Pappi, lagade såå fucking gott grillspett med  bla ,banan,kött, tomat, champinjoner osv på det, riktigt mumisgt va det ;) hehe

brosan å hälsa på med lilla Emily(gullunge) såå jag lekte med henne hela dan och så blev det promenad m hunden,mami, brorsan å lilla Emily :) Det blev tt vi hälsade på en runda hos brorsans ena polare för att kolla in  hans  tre jukeboxar som han hade köpt, coolt ! ;)  dem va riktigt coola , sån kanske man skulle skaffa sig? haha

Idag fixade pappi  tortilla  till mat, mums ! :D  efter maten blev det att halvdecka i soffan å se morden i midsomer , mys :)


ghjkl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0