Gulligt :D


Awe gullig man kan vara då<3 :D, fick ett meddelande från "D" igår på msn, han frågade om jag fick hans sms (som ni vet såå snackade jag och "D" i söndes) för jag hade nämligen inte svarat på hans sista sms  för det  tog tid innan han svara så jag somnade för jag var  ganska sleten(a)  men jag såg på morgonen när jag vakande att han hade svarat mig senare på kvällen (såå glad jag blev:D) men  jag tänkte dra iväg ett sms på senare på kvällen . Hursomhelst var jag inloggad(men som upptagen) på msn  och sen gick  jag därifrån för jag skulle se på tv och käka. 2 timmar senare när jag kommer tillbaka ser jag meddelandet som jag fick ifrån "D" där han undrade om jag fick hans mess. Awwe  gulligt va att han undrade eftersom jag inte svarade honom ?! :D  Jag svarar honom att jag hade fått det men att jag råkade somna(a)  men  fick inget svar tillbaka för han hade hunnit dra iväg på annat, tråkigt :(  


Hur är det med mina kära läsare idag då ? :)  Vad hittar ni på för kul ? :)

ghjkl


Kommentarer
Postat av: Maja

åååh vad söt den där "D" är. Önskar jag också hade en kille som "D" <33

2011-01-11 @ 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0