God morgon !

 


God morgon ;) Hoppas ni har sovit gott, det blev dock inte så mycket sömn i natt , typ 4-5 timmar ;)  hehe
Prata nämligen med "D" igår kväll och vi snackade rätt länge om man säger så ;)
Söta "D"- kan man vara mer gullig ? :D<3
Så sen somnade jag med ett leende på läpparna  ;)

Har precis ätit frukost , citronvatten och rostat bröd- mums :)  Håller på att gå ner i vikt såå måste försöka va lite nyttig ;) (haha inte för att rostat bröd är såå nyttigt kanske) men det längesen jag åt det, så blev sugen på det, men  har dragit ner på bla cola, choklad och chips .. Inget sånt för mig på ett framöver,(jag vet brorsans födelsedag var de både tårta å godis men ja tog bara en liten tårtbit, jag åt inget godis heller knappt) Känner mig ganska duktig ;)  menmen  nog om det...

Nu blir det ialla falla att göra iordning sig och sen dra iväg :)

"D"- he makes me smiling all over the world ;)


Puss !



ghjkl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du mååååste berätta vem den där "D" är????? Jääätteeenyfiken, du kan väl lägga upp bild? hihi. Vet han om att du skriver så mycket om han i din blogg? pusss <3

2011-01-19 @ 21:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0