Arrrrghh !




 Att folk bara orkar klaga ?!  guud, skaffa dig ett liv..  Jag menar  det är väl bara hålla käften istället för att orka lägga ner energi på att klaga, jag bryr mig liksom inte.. Wft liksom ! jag får väl leka med kameran hur jag vill  och ta ur vilken vinkel jag vill ?! eller finns det regler nu oxå hur man ska ta en bild ?! shiet liksom  skaffa dig ett liv...
Dessutom varför klaga på min visningsbild nu ?! Förra gången vi snacka liksom då  var det inget fel på bilden, utan tvärtom, guud..  Ajja   bryr mig inte för det första har jag fått massor av beröm för bilden. För det andra, varför bry sig om vad en enda person tycker? bilden är inte uppoch ner jag ligger liksom i sängen och tar bilden uppifrån.. haaha men det fattade tydligen inte han, undrar hur han tror jag tog bilden egentligen ? hahaha


Som sagt jag har fått mycket beröm för bilden av jättemånga :) 
  Dessutom  "D" loves  the pic :D      

ghjkl


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag tycker också bilden är fin:)

2011-01-11 @ 19:38:17
Postat av: Anonym

Han som kommenterat att de är fjortis/bitchig bild eller något är det ju något fel på, där kan inte allt stå rätt till ;)

2011-01-11 @ 20:53:30
Postat av: Maja

jättefiiiin

2011-01-11 @ 22:36:30
Postat av: Sigurdlily

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2012-06-29 @ 07:26:10
URL: http://sigurdlily.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0