Uppdatering från veckan..






Ja  då var det dags för att städa bil, skulle egentligen tvättat den också men mitt i allt städande såå började det ofc regna ! suck ...  Men  ajja den blev iaf fin på insidan ;)  inte en dag för tidigt om man säger så(inte min bil för den städade jag och tvättade i söndes)


Gick upp tidigt för att dra intill city på em började jag få ont i ryggen  åå kände mig inte på topp, senare på kvällen mådde jag inte alls spec bra såå blev inte mkt till sömn..



Ett litet paket kom hem till mig :D hmm undrar vad det kan vara i det då ?;) hehe (Jag vet) hehe..


Detta var det som fanns i det lilla paktet :D (nah det är ingen bikini är faktiskt  glansiga underkläder:D, man kan kanske om man vill ha det som bikini) men jag tänkte ha det under mina nya linnén för gick inte att ha vanlig bh under blev inte såå snyggt..



Jag  Mådde riktigt bad- fy f*n vad dåligt jag mådde men var ändå tvungen att åka intill city för att möta två polare och ha ett möte.. Det var inte spec lyckat för min del,kände mig inte engagerad men va ska man göra när man mår kass? Jag åkta intill stan och genomförde mötet iaf.. Vi hade såå trevligt det kunde bli iaf:) Det blev att käka på Subway , Min kära vän Diana  är helt såld på det såå därf blev det så:P (btw jag fick stoppa i mig ngra tabletter för att orka mig upp ur sängen)Usch feber och ont i ryggen hade jag osv..



Efter mötet såå försökte jag ändra på min tid som jag hade beställt för mina naglar men det gick inte:( såå ajja jag har kvar samma tid oaf för orkade inte kladda med det.. det löser sig ändå :)  Sen blev det apoteket för att köpa upp mig på värktabletter och såå blev det rengöringsmousse till ansiktet :) Sen  hem och kasta sig i sängen för att vila..



Något bättre idag men ganska kass ändå.... Fick iaf dra till city och fullborda det  som vi hade möte om dagen innan, såå  knarka  värktabletter  för att orka med dagen? jaaoo.. Febern iaf borta ,men den här jäkla hostan, aj aj.. Det blev en lång dag fast att jag egtligen skulle beöhvt ligga nerbäddad i sängen.. Det blev hem och vila, efter att ha vilat i sängen några timmar såå blev det ner med kudden till soffan för att se two and a half men :)




ghjkl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0