Its a secret





Hehhe satt just å täknte på "D"<3 när han skickade ett litet mms till mig på sina nya tattoo ;)  dock är den inte klar än  men  den va riktigt ball ;)   soo sexy m tattoos ! ;) eller va tycker ni ?  :) 

Hehe btw  hemlige "D" hade ocå tydligen vatt å smygkollat på min blogg sa han  oxå ;) hiihih  han tyckte han va väldigt poppis  i min videoblogg  hehe jaah de är inte lätt å va populär  då man får va i "rampljuset" hehe ;)



Jag har en liten plan på G ;) 
SoonSoonSoonSoon ?!   mabye baby ;) hehe  hemligt hemligt  ....


<3<3<3<3<3<3<3<3

Hmm jaag är shoppingsugen  undrar om man ska ge lilla city en chans skulle behöva nya jeans, tröjor å  lite nya underkläder men blir galen finns inget där ju ... Hoppas att det har kommit in ngt nu´,Haha ilandproblem jag vet ! men iaf ..


ghjkl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0