Inte som planerat



Gårdagens outfit(skitkass bild jag vet,ljuset var asdåligt)
G-star jeans  och en vanlig enkel blus från H&M .
Först upp tidigt och iväg intill stan å så .. sen  blev det chill  en runda på stan  köpte  nytt hårspary( mitt var slut) och en ny mascara :)  hmm såg  K på  i city , länge sen..  sen  egentligen skulle jag catcha upp med F men såå blev det inte  tyvärr, jag  var riktigt  seeg  igår astrött å  dåligt sömn , not good ..  menmen

Går dagens käk blev först till frukost äpple och apelsin sen  blev det  2 bananer  å   4 st lingongrova , citronvatten och såå blev det färsk ananas...

ghjkl


Kommentarer
Postat av: Maja

Tycker du har fins kropp!! :)

2011-02-02 @ 19:19:43
Postat av: Anonym

fin outfit!

2011-02-13 @ 17:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0