Inte lätt å va poppis ;)



HEHE  va gör man inte för att roa sig ibland ;)  hmm btw fick ngt skumt sms  idag :S faan andra gången nu  först i fre fick ja ett random sms av ngn weird random snubbe :S sen  ringde en annan kille  typ sent på kvällen svara inte för såg smtalet sen,  ååh han brukar inte snacka m mig såå ofta såå undrar om han va full ? ;)  sen idag fick jag ngt random sms av ngn snubbe som påstår jag har snackat med han på fb  men  wtf jag känner ingen som heter såå åå har inte snackat med ngn som heter så heller :S  hittade ju inte ens snubben på fb :S hmm werid..  Ajja inte lätt å va poppis ;) hehe ..  men jag har hemlige "D"<3  behöver ingen annan .. För honom håller jag hårt i ;) 


ghjkl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0