Hiss eller diss ?



När jag va inne i stan tänkte jag köpa lösnaglar  som jag kunde ha till kvällen, spp hittade jag dessa ursnygga(dålig bild för jag satt i bilen)  men det är en ljuslila/vit blomma  med silverglitter som kant på blomman  och på varannan blomma var det en glitter sten i mitten på oxå.. Iaf  stod på paketet att dom skulle hålla 1-3 dagar  joo  eller hur va .. F*n det sämsta jag varit med om  hann inte ens göra iordning mig innan dom åkte av :(   riktigt dåligt ! såå aldrig mer lösnaglar för mig ! (eller? ..) Ah det känns skönt nu iaf för när ja va inne i stan passade jag på att beställa tid för att fixa mina naglar*wihoo!* :D  meeen jag har ett litet problem jag vet inte va jag vill ha för design på dom än vet bara att jag vill ha två glitterfärger men mer vet
 jag inte :(  haha ! i-landsproblem ;) ... Btw köpte ett par söta örhängen oxå ;) visar sen ..

ghjkl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0