Hemligt !





Igår  såå ... ;) heehe , vem vet det kanske  kommer hem ngt  till mig.. Jag  är mkt bättre idag men  är inte helt frisk , uhh den här hostan ! jobbig den är .. :(   usch  känner mig uppsvälld av att ligga här å inte ut å röra på mig men va ska man göra när det är minus grader å man inte mår bra ?   jag äter inte spec mkt men känner mig ändå som ja gått upp massa, fast ja inte har det..  det blir till att ut å röra på sig ordentligt  när ja är frisk.. iaf ordentliga promenader till att börja med..  Usch vad det ska blåsa å va kallt då ! vill ha vår nu !



 jag fickett litet gulligt sms i fm när jag låg i sängen , hur gulligt som helst :D <3  från vem ?;)   vem tror ni  ? ;)  <3 (svårgissat va? ;) hehe )   



Snartsnartsnartsnart ?! ;)    BOOM !  ;)


ghjkl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0