God Morgon !



Jahja dagens frukost Grönt te med honoung(bra för halsen och gott oxå)  sen  blev det ett glas tanbärsjuice(mkt socker i Iknow men det är bra för det är  mkt c-vitamin,kan jag behöva nu)  och så blev det en apelsin(oxå mkt c-vitamin i) Det är nämligen såå här att just nu behöver jag mkt c-vitamin för jag är sjuk också där för som jag inta har uppdaterat på nästan hela veckan .. Jag är fortfarande sjuk men ngt bättre det är  snarare hostan just nu som tar dö på mig.. Jobbigt ont gör den ocå ! usch ! inte bra.... Hoppas inte ni också har gått och blivit sjuka . 




Btw Lilla Emzon(Emma)  hoppade upp i min säng nu på morgongen när jag vaknade och var helt plötsligt jättekelig och ville ligga här och mysa i min säng :) såå nu ligger hon och snarkar här ;)  Btw mår fortf ganska kass:(  jäkla hosta :(

ghjkl

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååååhhh emma!!! :D

2011-02-11 @ 21:15:15
URL: http://johannawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0