Alla pratar om..



Ja idag är det alla hjärtansdag, kan man ta miste om det ?  nah för alla pratar om det.. själv tycker jag att dagen är överskattad , liksom man  älskar väl  sin  kille/tjej  eller sin familj fast att det inte är alla hjärtansdag ?! Bara för att det är denna "speciella  dag" är det bara då man ska vara gullig och visa hur mkt man eg uppskattar dem man älskar ? kan man väl visa fast att det inte är alla hjärtansdag ..

<3          <3        <3       <3          <3          <3          <3           <3



* Miss D*  <3

Btw :  gissa vem som blev riktigt sjuk i fre men ändå blev han  frisk för mig, hmm orättvist , jag som har vatt sjuk hela  förra veckan och är fortf det :(    uscch .. *Ilandsproblem* ;)  det är ju bara för att jag inte har såå kul  just nu såå tkr ja andra kan  joina mig i klubben   ;) hehe  Nah men det är  ju bra iaf  att  hemlige "D"  är frisk  :) <3


ghjkl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0