Erkännande



 Ooops !!!  Vad hände här ? jag blev busted ...  med vaddå ? ;)  jaa ni , vad tror ni det kan vara ? hehe ..




Jag erkänner ... Jag kollar faktiskt in andra bloggar ibland dels för att det kan vara ngt intressant som dem har skrivit om, men oxå dels för att få lite olika tips :) ibland kan det vara modetips, sminktips, tips på sidor  jaa i stort sett allt möjligt ..  Men oxå ibland för att få tips till vad jag ska skriva i min egen blogg, nää nu får ni ju inte tolka det så att jag härmar andra eller  ngt sånt absolut inte ! men liksom om jag sitter och tittar på ngn annans blogg så kan jag komma på någon egen bra ide om vad jag själv ska skriva, liksom att gå in och titta på andras bloggar kan få igång ens egna tankar på vad som ska läggas upp på min blogg :)  Men  som sagt jag kör mitt eget race och härmar absolut INTE ngn annan och gör likadant såå missförstå mig inte nu när jag säger att jag går in på andras bloggar och får ideer genom att titta på dem ..



ghjkl








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0