Svar på tal..


Svar på kommentar:  Jo tyvärr är folk  väldigt överseriösa i dagens läge.. Men som jag har sagt innan  och jag säger det igen , allt som finns,skrivs och sägs i min blogg är sant.. Så det jag säger i videoinläggen är sant men jag är inte alltid så seriös när det VAD jag gör i videoinläggen. Jag har inte förändrats  det är samma jag som jag var innan. Men det började med att jag och min polare spelade in några på skojj och sen tyckte vi att det var roligt att lägga in för att man skulle skratta åt det, det är kul att flippa låt att va crazy. Precis man ska inte dömma hunden efter håren. Så som sagt JAG ÄR SAMMA JAG SOM JAG VAR FÖRUT, JAG HAR INTE FÖRÄNDRATS. Man ska inte dömma folk vare sig efter rykten, utseende eller uppfattning, samma sak gäller med mig.. Lär känna personen ordentligt på riktigt innan du dömmer, för vem vet vad man kan gå miste om. Tips till er alla ta inte allt så seriöst skämta lite, skratta lite,och ta inte allt som folk gör hela tiden så seriöst. Man kommer då inse att allt blir mkt roligare.Videobloggarna är till för att man ska skratta lite (men det som sägs är sant)

Kommentar:
Jag måste bara säga att det som folk ser på internet tar de inte som skämt! Man tror på det som folk skriver i sina bloggar man tror de är på det sättet. Även om vi kunde önska att det i te var så. Men folk gör som man inte borde egentligen de dämmer hunden efter håren. Så de som sagt och skrivit det som du säger har kanske en poäng i alla fall.


ghjkl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0