Härligt !

 

Riktigt mys, vårvädret är framme idag med massa sol :D man blir såå glad , blir inte ni också på bättre humör ? Nu är det bara "D"  som saknas att vara ute och mysa med  i vårvädret ;)  idag åkte skinnjackan å solgalsögen på :D (dock måste jag  hitta en nu skinnjacka min är såååå sliten)  menmen får ha den sålänge tills jag hittar någon jag vill  ha..  Dock måste jag läsa en massa till imorn såå det blir inte att vara ute å chilla  precis :/ ..

Vad gör ni i det fina vårvädret ?
Någon förslag där man kan hitta snygga (äkta) skinnjackor ?

ghjklhmm, får se om jag kan fixa fler bra bilder snart ?  behövs ju.. Kanske hjälp med ny design snart oxå ? och lite annan blogghjälp ? måste prata med min kära bloggfixare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0